Tuesday, July 14, 2009

Pengalaman Pertama....


Sebelum aku diarahkan pergi menjalani kursus selama sebulan.aku terlalu eksaited untuk mempelajari suatu perkara yang aku tidak pernah alami dalam hidup aku selama ini. Aku hanya sekali sahaja alami perkara tersebut semasa aku masih sekolah menengah sahaja. Semasa aku berada di tempat yang telah diamanahkan kepada aku sebelum ini, aku bertanya-tanya ape yang akan aku akan pelajari selama sebulan di sana. Di sana pada mulanya aku merasa gembira kerana dapat berkenalan dengan ramai kawan-kawan. Semasa pembelajaran kami pada minggu pertama,aku merasa apa yang aku pelajari sangat membosankan kerana pekara yang aku belajar hanya teori semata-mata. Aku berasa bertambah bosan setelah memasuki minggu ke dua. Akan tetapi, pada minggu ke tiga aku dapat mempelajari ilmu yang aku inginkan selama ini terutama sebelum aku di arahkan ke tempat tersebut. Aku belajar secara teoti dan praktikal selama seminggu. Aku merasa puas kerana dapat apa yang aku hendak selama ini yang aku cari dalam hidup aku. Sekarang sudah masuk ke minggu ke empat aku jalani kehidupan di tempat tersebut.........

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Wah...bukan main lagi awak bergaya ekk..

    ReplyDelete
  3. Jumpa nanti dlm kursus induksi 3/9 - 17/9 di Kings Hotel, Ayer Keroh Melaka.

    ReplyDelete